Laptopproject
Ieder jaar faciliteert TU Delft een veelzijdig laptopaanbod voor haar studenten. Voordat het nieuwe collegejaar begint kun je met je TU Delft-account een van deze aantrekkelijk geprijsde laptops aanschaffen. Jaarlijks worden nieuwe laptopmodellen geselecteerd, waardoor het merk en de configuratie in het aanbod anders kunnen zijn. Windows is de standaard bij de TU Delft.
TU Delft werkt samen met Computacenter en door collectief afspraken te maken met fabrikanten verzorgen wij een aantrekkelijk laptopaanbod tegen gunstige prijzen met een uitgebreide ondersteuning (zoals 3 jaar on-site garantie, aflevering bij je thuis en de beschikking over een leenlaptop bij een defect of storing). Verder zorgt TU Delft ervoor dat nieuwe software vooraf is getest op de laptopmodellen uit het aanbod, je zonder problemen je studie kunt volgen.
- Aanbevolen door TU Delft
- Uitgebreid getest voor jouw studie
- Perfecte kwaliteit tegen een concurrerende prijs
- Premium design met krachtige prestaties
- Wereldwijd drie jaar HP garantie
- On-campus support via Student IT Desk
Hardware Support
Op de gekochte laptop via het laptopproject zit drie jaar garantie. Storingen kunnen gemeld worden bij het Student IT desk van de Drebbelweg (gebouw 35).
Daar meld je je aan als klant van het TU Delft laptopproject en wordt bepaald of de storing hardware- of softwarematig is. Zo ja, dan wordt er een repair nummer aangemaakt. Je levert je laptop in en indien de reparatie onder de garantieregeling valt ontvang je een leenexemplaar gedurende de reparatieperiode. Je ontvangt bericht zodra je laptop klaar is.
Vragen
Voor vragen over het laptopproject kun je contact opnemen met:
Student IT Desk Drebbelweg
+31 (0) 15 278 8883
sid-drw@tudelft.nl
Op werkdagen bereikbaar tussen 08.00 en 17.30 uur.
Heb je vragen over je bestelling (levertijden of afleveringen) neem dan contact op met:
Computacenter
+31 (0) 88 435 8233
webshop@computacenter.nl