Contact Centre
Welkom bij het Contact Centre
Het Contact Centre is het eerste aanspreekpunt voor algemene vragen over studeren aan de TU Delft. Hier kun je terecht met vragen over het kiezen van een studie, inschrijven, collegegeld, studeren in het buitenland, huisvesting, visa en nog veel meer.
Wat kan ik zelf regelen?
- Waar kan ik meer informatie vinden over mijn aanmelding/ inschrijving? Download de MyTUDelft App of kijk op MyTUDelft web
- Afspraken met de Studieadviseurs
- Open spreekuur bij de Studieadviseurs, Psychologen, Studentendecanen en medewerkers van het Career Centre
Wat kan het Contact Centre voor jou betekenen?
Digitaal
De onderstaande documenten kunnen digtiaal aangevraagd worden:
- Voorlopige verklaring van inschrijving
- Verklaring van inschrijving (met betaald collegegeld)
- Bewijs betaald collegegeld (BBC) voor andere onderwijsinstellingen
- Cijferlijst (met of zonder GPA)
- Verklaring van afstuderen
- Verklaring behaalde studiepunten
- Tekenen en stempelen van verklaringen voor instanties
- Documenten voor externe instellingen (verificaties)
Aan de Balie
Op vertoon van jouw geldige legitimatiebewijs kun je de volgende documenten aanvragen:
- Campuskaarten voor studenten uitprinten
Deze wordt na betaling van € 7,00 direct voor je geprint. - Waarmerken diploma TU Delft
We verzoeken je jouw originele diploma en kopieën mee te nemen (Max. 3) - Waarmerken diploma supplement TU Delft
We verzoeken je jouw originele diploma supplement en kopieën mee te nemen (Max 2) - Accepteren van een gewaarmerkt kopie van een diploma en/of deficiëntie certificaat voor de toelatingsprocedure.
- 015 27 88012
- contactcentre-esa@tudelft.nl
-
Building 30a
Jaffalaan 9a (ingang Mekelweg)
2628 BX Delft
Openingstijden:
Maandag tot en met vrijdag
van 09:00 tot 16:30
Het Contact Centre is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag
van 10:00 tot 12:00 uur en
van 13:00 tot 16:00 uur.