Andere contactpunten:

Contact Centre

Welkom bij het Contact Centre

Het Contact Centre is het eerste aanspreekpunt voor algemene vragen over studeren aan de TU Delft. Hier kun je terecht met vragen over het kiezen van een studie, inschrijven, collegegeld, studeren in het buitenland, huisvesting, visa en nog veel meer.

Wat kan ik zelf regelen?

Wat kan het Contact Centre voor jou betekenen?

Digitaal

De onderstaande documenten kunnen digtiaal aangevraagd worden:

  • Voorlopige verklaring van inschrijving
  • Verklaring van inschrijving (met betaald collegegeld)
  • Cijferlijst (met of zonder GPA)
  • Verklaring van afstuderen
  • Verklaring behaalde studiepunten

Voor bovenstaande documenten kunnen wij een hard-copy per post versturen of aan de balie verstrekken op vertoon van jouw geldige legitimatiebewijs.

  • Bewijs betaald collegegeld (BBC) voor andere onderwijsinstellingen
  • Tekenen en stempelen van verklaringen voor instanties 
  • Documenten voor externe instellingen (verificaties)

Aan de Balie

Op vertoon van jouw geldige legitimatiebewijs kun je de volgende documenten aanvragen:

  • Campuskaarten voor studenten uitprinten
    Deze wordt na betaling van € 7,00 direct voor je geprint.
  • Waarmerken diploma TU Delft
    We verzoeken je jouw originele diploma en kopieën mee te nemen (Max. 3)
  • Waarmerken diploma supplement TU Delft
    We verzoeken je jouw originele diploma supplement en kopieën mee te nemen (Max 2)
  • Accepteren van een gewaarmerkt kopie van een diploma en/of deficiëntie certificaat voor de toelatingsprocedure.

 

Bereikbaarheid tijdens de feestdagen

• ESA gebouw is gesloten op maandag 23 december 2024 t/m woensdag 1 januari 2025

• Telefonisch bereikbaar op 23, 24, 30 en 31 december 2024 van 10:00 tot 12:00 uur

We wensen je fijne feestdagen




Openingstijden:
Maandag tot en met vrijdag
van 09:00 tot 16:30

Het Contact Centre is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag
van 10:00 tot 12:00 uur en
van 13:00 tot 16:00 uur.