Van Der Waalsweg is afgesloten tijdens Owee 2024

Nieuws - 01 augustus 2024 - Student News

Het parkeerterrein aan de Van Der Waalsweg wordt gebruikt voor verschillende evenementen

Van 18 tot en met 22 augustus vindt in Delft de Introductieweek (OWee) plaats. Tijdens deze dagen worden er in de stad en rondom de campus allerlei evenementen georganiseerd voor de aankomende eerstejaars studenten van Delft. Met deze evenementen hopen we dat de nieuwe studenten de campus, elkaar en de stad beter leren kennen. Zodat ze een goede start kunnen maken met een nieuwe fase in hun leven!

Gedurende deze week wordt het parkeerterrein aan de Van Der Waalsweg gebruikt voor verschillende evenementen zoals het Openingsfeest en de Cantus Sing-Along. Het parkeerterrein aan de Van Der Waalsweg is afgesloten van woensdag 14 augustus 17.00 uur tot vrijdag 23 augustus 17.00 uur. Controleer of je op deze dagen met het openbaar vervoer of de fiets naar de campus kunt komen. Kom je met de auto? Dan kun je parkeren op P2(van den Broekweg) of P-TNW (van der Maasweg).