Study Abroad week 14 – 18 October

Nieuws - 01 oktober 2024 - Student News

Informatieweek voor een semester in het buitenland.

Elk jaar in oktober organiseren alle faculteiten een 'Study Abroad Week' waarbij ze presentaties geven over de mogelijkheden om naar het buitenland te gaan als onderdeel van je studie. Ze geven informatie over de partners, bestemmingen en de aanmeldingsprocedure. Studenten die in het buitenland zijn geweest, delen ook hun ervaringen. Als je erover denkt om naar het buitenland te gaan als onderdeel van je BSC of MSc programma, houd dan de Brightspace pagina van je faculteit, de facultaire website of deze pagina in de gaten voor meer informatie.

Dit academisch jaar worden de Study Abroad Sessions gehouden van 14 - 18 oktober (behalve voor de faculteit Technische Natuurwetenschappen, zij houden hun sessie van 21 - 25 oktober) voor studenten die van plan zijn om naar het buitenland te gaan als onderdeel van hun studieprogramma in het academisch jaar 2025-2026. Er zal ook een online vraag- en antwoordsessie over beurzen worden gehouden: we zullen de top 5 vragen beantwoorden die we ontvangen over de beurzen en jou de kans geven om ook vragen te stellen.

Meer details over de Study abroad sessies worden hier binnenkort geplaatst.