Contactpunten voor studenten

TU Delft biedt allerlei services om je studie, ontwikkeling en welzijn te ondersteunen. Vind je het lastig om de juiste informatie of hulp te vinden? Of je nu vragen hebt over printen of twijfels hebt over je studie; onze student hosts van CONNECT helpen je graag verder en wijzen je de weg binnen de TU Delft.

Het Contact Centre is het eerste aanspreekpunt voor algemene vragen over studeren aan de TU Delft. Je kunt hier terecht voor onder andere:

  • inschrijvingen en collegegeld 
  • diverse verklaringen
  • waarmerken van diploma

Heb je een vraag over diensten binnen je faculteit of gebouw? Neem dan contact op met het desbetreffende servicepunt. Je kunt hier terecht voor onder andere:

  • vragen over het rooster
  • ruimtes en hulpmiddelen reserveren
  • ophalen van verklaringen 

Kijk eens of je het antwoord op je vraag zelf kan vinden in onze FAQ. Stel je vraag in de zoekbalk of bekijk de veelgestelde vragen per thema.

SPA verzorgt onder andere de administratie van het onderwijs en van de studievoortgang van studenten. Je kunt hier terecht voor:

  • registratie van de door jouw elders behaalde resultaten
  • de verwerking van jouw diploma-aanvraag

Heb je een vraag over je laptop of over software? De studentenmedewerkers van de Student IT Desks (SID) zijn er voor ICT-gerelateerde vragen en problemen. Je kunt terecht voor onder andere:

  • hulp met installaties van software
  • praktische vragen over je laptop 
  • internettoegang