Contact Centre

Het Contact Centre is het eerste aanspreekpunt voor algemene vragen over studeren aan de TU Delft. Hier kun je terecht met vragen over het kiezen van een studie, inschrijven, collegegeld, studeren in het buitenland, huisvesting, visa en nog veel meer.

Hieronder vind je de contactgegevens, openingstijden en diensten van het Contact Centre. Ook zie je wat je zelf zou kunnen regelen en waar je de verschillende verklaringen en formulieren kan vinden.  

 

Contact Centre ESA

Openingstijden

Maandag tot en met vrijdag
van 09:00 tot 16:30

Telefonisch bereikbaar

maandag tot en met vrijdag
van 10:00 tot 12:00 uur en
van 13:00 tot 16:00 uur.

 

Diensten

Kijk hieronder wat het Contact Centre digitaal of aan de balie voor je kan betekenen.

Wat kan ik zelf regelen?

  • Meer informatie over je aanmelding/ inschrijving. Download de MyTUDelft App of kijk op MyTUDelft web 
  • Afspraken met de Studieadviseurs
  • Open spreekuur bij de Studieadviseurs, Psychologen, Studentendecanen en medewerkers van het Career Centre

Verklaring nodig?

Heb je een verklaring omtrent je aanmelding, inschrijving, cijferlijst (met GPA) collegegeld of afstuderen nodig?
Of dien je een formulier voor een instantie door de universiteit in te laten vullen?

Kies dan een van de onderstaande opties en volg de instructies.

Verklaringen van de TU Delft

Interne verklaringen

Let op: Het is niet mogelijk om een verklaring van aanwezigheid bij college of aanwezigheid op de campus af te geven.

Verklaringen laten ondertekenen door de TU Delft

Externe verklaringen

Heb je een verklaring vanuit een instelling die ondertekend moet worden door de TU Delft? Kies dan een van de onderstaande opties en volg de instructies.