Facilitaire zaken/ICT
De Servicepunten zijn verantwoordelijk voor eerstelijnsservice op het gebied van CRE&FM (Campus and Real Estate & Facility Management), ICT (Informatie en Communicatie Technologie) en O&S (Onderwijs & Studentzaken).
Het servicepunt van elke faculteit is het eerste aanspreekpunt voor medewerkers, studenten en bezoekers. Als het gaat om de toegang tot lokalen bijvoorbeeld, de vindbaarheid van een bepaalde zaal of waar de kantine is voor een kop koffie: de medewerkers van het servicepunt helpen u verder!
Voor alle (aan)vragen en meldingen in het gebouw, ga naar het Selfservice Portal. Eenmaal ingelogd, kun je hier gemakkelijk (aan)vragen en meldingen sturen naar het servicepunt.
Openingstijden algemeen
Maandag t/m vrijdag: 08:00 uur - 22:00 uur (met uitzondering van ME: 08:00 - 17:30 uur, CiTG: 08:00 - 23:00 uur en TNW: 08:00 - 20:00 uur).
Openingstijden Servicepunt Library
Maandag t/m zondag: 08:00 uur - 00:00 uur.
Tijdens tentamenperiodes of vakanties kunnen de openingstijden afwijken. Deze vind je op deze pagina.
Werk- en studieplekken
De 2e verdieping is een stilteruimte om te studeren en is vrij toegankelijk. Projectruimtes worden momenteel ingericht, de werkwijze moet hiervan ook nog in gang gezet worden. Om hier gebruik van te kunnen maken, is er een inschrijflijst bij de balie om op de dag zelf of de dag erna een dagdeel te reserveren.
Kluisjes
Kluisjes kunnen in gebruik worden genomen door de campuskaart aan te bieden, kluisjes worden elke 14 dagen geleegd.
Bezinningsruimte
Een bezinningsruimte is te vinden in X – Body & Mind.
ICT
- ICT Voorzieningen
- Dichtstbijzijnde SID punten (Student IT Desk) zijn CITG en gebouw 45 Drebbelweg.