Nieuws & Mediaoptredens

498 resultaten

18 februari 2021

Behnam Taebi geeft verdere samenwerking TU Delft met partners in Den Haag vorm

Prof.dr.ir. Behnam Taebi, hoogleraar bij de faculteit Techniek, Bestuur en Management, is door het College van Bestuur van de Technische Universiteit Delft bereid gevonden als boegbeeld van de TU Delft in Den Haag te fungeren. Hij heeft als taak de strategische samenwerkingen met partners in Den Haag te versterken en uit te bouwen.

15 februari 2021

Robert Verburg is Associate Editor bij het International Journal of Project Management

Per 1 januari 2021 is Robert Verburg aangesteld als Associate Editor voor het International Journal of Project Management (IJPM). In deze rol zal Verburg een brug slaan tussen hedendaags projectmanagement en technologie, innovatie, leiderschap en human resource management.

15 februari 2021

Marc de Vries in het Reformatorisch dagblad over techniek en religie

Kunstmatige intelligentie, supermens, big data en big brother houden veel RD-lezers bezig. Hoe moeten we hier nu mee omgaan? Marc de Vries reageert op vragen van lezers.

11 februari 2021

Pieter van Gelder in H2O over cybersecurity in de watersector

Hoe staat de watersector ervoor wat cyberveiligheid betreft? Wat is er nodig om de situatie te verbeteren? Pieter van Gelder, hoogleraar Veilgheidskunde aan de TU Delft, roept als relatieve buitenstaander op tot meer actie.

05 februari 2021

Aad Correljé op BNR nieuwsradio over energie-eiland in de Noordzee

Denemarken gaat een gigantisch energie-eiland in de Noordzee bouwen dat waterstof gaat produceren. Als je dat grootschalig kunt produceren op een plek waar niemand er last van heeft, is dat een oplossing die door vrijwel iedereen als ideaal wordt gezien, denkt Aad Correljé.

02 februari 2021

Behnam Taebi en Martijn Warnier benoemd tot hoogleraar

Het College van Bestuur heeft Behnam Taebi benoemd tot hoogleraar Energy & Climate Ethics en Martijn Warnier tot hoogleraar Complex Systems Design.