Klachten
Als je een klacht hebt over de TU Delft, de faculteit of medewerkers, probeer deze dan eerst zelf op te lossen samen met de betreffende medewerker of afdeling. Leg je klacht uit en vraag om een reactie. Leidt dit niet tot een oplossing, dan kun je de volgende stappen ondernemen.
Gaat je klacht over:
-
Examinering, beoordeling, cijfer niet bekend gemaakt
Neem dan contact op met de Examencommissie van je opleiding: Examencommissie.
Voor advies kun je ook eerst contact opnemen met de Opleidingscoördinator van je opleiding -
Bejegening zoals pesten, discriminatie, stalking en seksuele intimidatie
Neem dan contact op met de Vertrouwenspersoon -
Het onderwijs van een vak
Neem dan contact op met de Opleidingscoördinator van je opleiding of met de opleidingscommissie van de opleiding -
Faciliteiten zoals zalen, toiletten, studieplekken
Neem contact op met het Servicepunt -
Het gedrag van een medewerker of student
Mail naar klacht-tnw* of neem contact op het hoofd van de afdeling Education & Student Affairs TNW, Serge Donkers
Bespreek je je klacht liever met de studentenraad van TNW?
Neem dan contact op met de Facultaire studentenraad
Meld je je klacht liever niet binnen de faculteit?
Neem dan contact op met het Centrale klachtenloket van de TU Delft. De studentendecaan onderzoekt dan wat er het beste kan gebeuren met jouw klacht
Weet je niet waar je klacht thuishoort?
Mail dan naar klacht-tnw@tudelft.nl* voor advies
Ben je het niet eens met de afhandeling van jouw klacht?
Neem dan contact op met de TU Delft Ombudsman
Aanvullende informatie kun je vinden in het Studentenstatuut
*het mailadres klacht-tnw@tudelft.nl wordt beheerd door Serge Donkers (hoofd Education & Student Affairs), Hanneke Leffers (Adviseur Onderwijs en Kwaliteitszorg) Ella Koeleman en Helen Emmerink (secretariaat Education & Student Affairs)