Claire de La Rochefoucauld - How does your life sound?

Stap in een wereld vol verwondering in de kindertentoonstelling over de levendige collectie van Henri Baudet. Deze interactieve speeltuin is ontworpen voor jonge ontdekkingsreizigers en biedt speelse ervaringen die van elk object een poort creëren naar een mini-workshop vol ontdekkingen. Beeld je in dat mylar gordijnen kinderen door een zintuiglijk avontuur leiden, waarbij wonderlijke verrassingen verborgen zitten die hun nieuwsgierigheid prikkelen. Terwijl de reis zich ontvouwt, maakt de levendige chaos plaats voor een kalm rustpunt, waardoor een bewust contrast ontstaat. De tentoonstellingsruimte is zorgvuldig ontworpen om alle leeftijdsgroepen aan te spreken en de banden tussen de generaties te versterken. Grootouders en kleinkinderen worden uitgenodigd om samen het plezier van ontdekken, leren en spelen te delen, waardoor een weefsel van onvergetelijke herinneringen ontstaat dat generaties overbrugt.

Collectie: Objecten die harde geluiden kunnen maken

Bekijk de tentoonstelling op: https://www.tumblr.com/clairellaroche