Equity, Diversity & Inclusion Month 2024

Oktober 2024, campus TU Delft

Daar waar mensen met verschillende achtergronden, perspectieven en meningen samenkomen ontstaan de mooiste gesprekken en beste ideeën.

In oktober 2024 vieren we de EDI-maand met als thema: United for Change, Together We Grow. Gedurende de hele maand biedt het Diversity & Inclusion office in samenwerking met de faculteiten, netwerken en serviceafdelingen workshops, trainingen en andere evenementen georganiseerd door en in de meeste gevallen aangeboden door collega's binnen de TU Delft.

Nieuw dit jaar is onze focus op praktisch leren in ons speciale maandprogramma. Ons doel is ervoor te zorgen dat elke deelnemer - of dat nu een werknemer of een student is - vertrekt met nieuwe inzichten en vaardigheden die direct kunnen worden toegepast op hun werk of studie hier op de campus.

Ontdek welke evenementen we aanbieden via onderstaande kalender en schrijf je snel in, alleen of samen met je collega's of medestudenten. We voegen voortdurend informatie toe aan de agenda, dus houd deze pagina in de gaten.

Alle evenementen zijn gratis toegankelijk! Heb je vragen, neem dan contact met ons op via diversity@tudelft.nl.