Equity, Diversity & Inclusion maand 2024

Nieuws - 09 september 2024

In oktober 2024 organiseert de TU Delft de Equity, Diversity & Inclusion (EDI) maand met het thema: "United for Change, Together We Grow." Dit evenementserie, dat loopt van 1 tot en met 31 oktober, biedt veel activiteiten gericht op het bevorderen van inclusie en samenwerking binnen de universiteit.

Gedurende de hele maand kunnen studenten en medewerkers deelnemen aan workshops, trainingen en andere evenementen, georganiseerd in samenwerking met verschillende faculteiten en netwerken. Dit jaar legt het programma een bijzondere nadruk op “praktisch leren”, met als doel dat elke deelnemer nieuwe inzichten en vaardigheden opdoet die direct toepasbaar zijn in hun werk of studie.

Het programma van de EDI-maand is gericht op het samenbrengen van mensen met verschillende achtergronden, perspectieven en meningen om zo een omgeving te creëren waar de mooiste gesprekken en beste ideeën ontstaan. Van inclusieve leiderschapstrainingen tot interactieve workshops over diversiteit en samenwerking, de maand belooft een leerzame en inspirerende tijd te worden.

Nieuwsgierig naar wat er allemaal te doen is? Bezoek de online kalender voor een overzicht van alle evenementen en schrijf je in. Of je nu alleen wilt komen of met collega’s of medestudenten, iedereen is welkom. Bovendien zijn alle activiteiten gratis toegankelijk.

Voor meer informatie of vragen, kun je contact opnemen via diversity@tudelft.nl.