Voor een eenduidige en herkenbare uitstraling is consistentie de visuele identiteit (huisstijl) erg belangrijk. Deze pagina is bedoeld voor designers die met de huisstijl van X moeten werken en voor collega's die gebruik willen maken van de vaste formats binnen de huisstijl.
Brand story
Xplore yourself. Xpand your playground.
Hier initieer je, hier volg je. Hier ontmoet je, hier ben je alleen. Hier werk je je in het zweet, hier doe je niets. Hier ga je ervoor, hier laat je het los. Hier experimenteer je, hier doe je elke dag hetzelfde. Wat hier ook gebeurt. Het gebeurt met jou, door jou, voor jou. Welkom bij X.
What’s Your X
Ontdek jouw X. Welke X ben jij? Waar liggen jouw doelen, grenzen en ambities? X staat voor diversiteit, ontdek waar je talenten liggen en prikkel jezelf om te zien wat je nog meer kan. De brand X is een vertaling van deze uitdaging. Een diversiteit aan X-en, iedereen zijn eigen X, samen geven we vorm aan X.
Naamgebruik
De officiële naam van onze organisatie is X TU Delft of X.
TU Delft
X is onderdeel van de TU Delft en hanteert daarom een aantal vaste richtlijnen van de TU Delft huisstijl (https://www.tudelft.nl/huisstijl/). Binnen de richtlijnen van de TU Delft huisstijl onderscheidt X zich met een eigen stijl en uitstraling die past bij wie we zijn en wat we doen. Want bij X kom je niet voor een wetenschappelijke cursus of training maar voor vrijetijdsbesteding en persoonlijke ontwikkeling. In de huisstijltoepassing zoeken we daarom de grenzen op om onszelf te kunnen onderscheiden.
Voertaal
Interne communicatie is altijd tweetalig, dus zowel Nederlands als (Oxford/Brits) Engels.
Bij externe communicatie is de voertaal (Oxford/Brits) Engels. De website is het enige medium dat tweetalig wordt aangeboden, dus zowel Nederlands als Engels.
Digitale toepassingen
Voor posts (inclusief video's) op social media gelden standaard richtlijnen voor optimale weergaves.
Brand guide
Uitleg over gebruik van het logo, kleur, typografie, grafische elementen, beeld, etc.