75 resultaten

23 augustus 2018

Opening onderwijsgebouw Pulse

Vanwege het jaarlijks groeiende aantal studenten in combinatie met de toenemende behoefte aan ruimtes voor eigentijdse vormen van onderwijs heeft de TU Delft in het hart van de campus het nieuwe onderwijsgebouw Pulse ontwikkeld.

02 juli 2018

Urban Energy Innovation Symposium

Het TU Delft Urban Energy Platform organiseerde op 30 mei het symposium Urban Energy Innovation. Het realiseren van een klimaat-neutrale gebouwde is een grote uitdaging. Op dit symposium werd besproken welk onderzoek en innovatie hiervoor nodig is.

15 juni 2018

Start test in living lab: waterstofgas als alternatief voor aardgas

Geen aardgas meer binnen de bebouwde omgeving, maar groen waterstofgas. Of dat een praktisch bruikbare oplossing is, wordt met medewerking van netwerkbedrijven Alliander, Enexis Groep en Stedin onderzocht bij The Green Village.

12 juni 2018

MOR team from TU Delft

The Delft University of Technology is the largest and oldest Dutch public technical university, located in Delft, the Netherlands, providing technical education for the last 175 years.

12 juni 2018

Oprichting Bouw en Techniek Innovatiecentrum

Overheden, kennisinstellingen en marktpartijen in de Bouw- en Technieksector bundelen hun krachten in een nieuw Bouw en Techniek Innovatiecentrum (BTIC). De Ministeries van EZK, BZK en IenW, TNO, 4 TU.Bouw, Vereniging Hogescholen, NLingenieurs, Uneto-VNI en Bouwend Nederland hebben op 6 juni een intentieverklaring voor de oprichting hiervan ondertekend.