Co-teaching: geef jouw kennis en ervaring door

09 mei 2023 16:30 t/m 19:30 - Door: Communication TNW | Zet in mijn agenda

Wil je op structurele basis jouw kennis en ervaring doorgeven aan leerlingen in het voortgezet onderwijs? Dan is ‘co-teaching’ misschien iets voor jou. Een co-teacher heeft expertise van bèta technische onderwerpen en kan een project begeleiden over zo’n onderwerp op een school. Of je nu bachelor student bent of emeritus: je kunt het onderwijs veel bieden! Dinsdag 9 mei 2023, van 16.30 tot 19.30 uur, campus TU Delft, organiseert de TU Delft Lerarenopleiding een bijeenkomst over co-teaching waarbij je van harte bent uitgenodigd. Schrijf je hier in voor de bijeenkomst.

TU Delft innovaties naar het funderend onderwijs
Rob Mudde, Vice-rector voor Onderwijs van het College van Bestuur van de TU Delft, zal een presentatie geven over de actuele onderzoekspeerpunten van de TU Delft op het gebied van Climate & Energy, Health & Care, Digital Society, en Resilient Cities & Mobility, om de onderwerpen aan te stippen die wij graag via co-teaching het funderend onderwijs in willen brengen.

Trainingen en organisatie
Er komen pitches over belangrijke kenmerken van co-teaching, zoals de rol van de expert van buiten, de manier waarop een school co-teaching organiseert, zelfstudiemodules die leerlingen voorbereiden op het project met de co-teacher, en onze nieuwe trainingen die co-teachers professioneel gaan voorbereiden op deze rol.

Als dit je aanspreekt, kom dan 9 mei langs en laat je informeren over hoe we co-teaching in de praktijk gaan brengen.