Binnenkort: Exhale, a social living room powered by X

Nieuws - 16 oktober 2023 - Communication

Misschien heb jij ze al gezien: de zwarte hekken op West Square. Achter de schermen wordt hier hard gewerkt aan Exhale.

Na te hebben gezien hoe het dagelijkse leven en de verlangens van studenten drastisch veranderden tijdens de COVID-lockdowns, legde X haar oor te luisteren. Een van de eerste inzichten was dat studenten de ruimte nodig hebben waar ze kunnen ontspannen, studeren en samenkomen. Naar aanleiding van de opgehaalde informatie heeft X Exhale geïnitieerd: een sociale huiskamer, creatieve studio en mindfulness studio, samen onder één dak.

Exhale biedt een verfrissende ontsnapping aan de snelle productiviteitscultuur waar veel van ons vandaag de dag mee te maken hebben. Deze ruimte kan een zeer welkome oase zijn voor studenten die willen ontspannen, stress verminderen en genieten van activiteiten waar ze oprecht van houden. Wanneer Exhale haar deuren opent zal het tijdelijk een gratis toegankelijk programma aanbieden voor alle jonge mensen die aan de TU Delft studeren.

Meer weten? Blijf op de hoogte via @ready_to_exhale en de website. Specifieke vragen voor het Exhale team? Mail naar connect@ready-to-exhale.com.