Maak kennis met Exhale, a social living room powered by X

Nieuws - 28 november 2023 - Communication

Nieuwsgierig naar wat er achter de hekken van West Square gebeurt? We mogen het eindelijk onthullen!

Exhale, a social living room powered by X, is sinds eind november in aanbouw op het achterplein bij X. Gezien de vele uitdagingen waar studenten mee te maken hebben - van academische druk tot de complexiteit van het navigeren van sociale connecties en de impact van Corona - is dit project ontwikkeld in opdracht van de TU Delft, met behulp van NPO-gelden om studenten te ondersteunen en aan te moedigen om sociale connecties te maken.

Een sociale woonkamer, creatieve studio en mindfulness studio
Met veel enthousiasme introduceren we Exhale, a social living room powered by X, een project dat een welkome, warme omgeving biedt waar sociale verbinding en ontspanning centraal staan. Exhale speelt in op de dringende behoefte aan mentale, emotionele en sociale ondersteuning en is daarom gratis toegankelijk voor alle studenten van de TU Delft.

Exhale zal tijdelijk haar intrek nemen in een prachtig gebouw bij X op het West Square. Het gebouw zal bestaan uit een sociale huiskamer waar studenten samen kunnen komen en een creatieve studio waar ze samen met creatieve experts kunnen creëren. Er worden workshops, evenementen en sociale bijeenkomsten georganiseerd in het kader van verbinding en ontspanning.

Opening en Exhale Weeks
De opening van Exhale vindt plaats op 19 januari! Vanaf dat moment zal de social living room powered by X' zeven dagen per week open zijn voor alle studenten van de TU Delft om te ontspannen, samen te komen en op te laden.

Na de tentamens en vakantie in januari/februari wordt vanaf 12 februari de eerste van vier Exhale Weeks georganiseerd: een week vol evenementen, workshops en activiteiten. Tijdens de gehele duur van Exhale vinden er twee keer per week activiteiten en evenementen plaats en is de Creative Studio elke avond vanaf 17:00 uur geopend.

Co-creatie
Als je ideeën hebt voor co-creatie of een vereniging kent die Exhale zou kunnen gebruiken als co-creatieruimte, neem dan contact op met onze programmamakers Kerrin, Mimi en Andreea op connect@ready-to-exhale.com.

Volg Exhale
Blijf op de hoogte via @ready_to_exhale op Instagram en de website. We hopen je daar te zien in 2024!