Twee TBM studenten vallen in de prijzen bij Q-Park awards

Nieuws - 20 november 2023 - Webredactie

Drie studenten van de TU Delft wonnen de Q-Park award voor hun masterproefschrift tijdens het Student Award and Thought Leader Event op 9 november 2023, georganiseerd door Q-Park en de Erasmus Universiteit Rotterdam. Twee van hen, Jolien Meulepas en Govert van Loon, studeerden Transport, Infrastructuur en Logistiek, een interfacultair masterprogramma van onder andere de faculteit TBM.

Het masterproefschrift van Govert richtte zich op Residential self-selection en veranderingen in reisgedrag en reishoudingen als gevolg van verhuizing. Joliens proefschrift ging over Mobility injustice, met de nadruk op de mogelijkheden van individuen en hun alledaagse mobiliteitservaringen. De winnaars ontvingen een cheque van €1500.

Lees meer op de Q-Park website.

Foto: QPark