55 Founders TU Delft Excellence Fund

Nieuws - 31 mei 2022 - Webredactie Communication

Vier nieuwe Founders hebben zich recent bij het TU Delft Excellence Fund aangesloten. We heten ze van harte welkom!

Jos van der Hijden is Co-Founder en voormalig CEO van Nomadd Desert Solar Solutions in Saudi Arabië/Singapore. Hij is gepromoveerd alumnus Elektrotechniek en ook alumnus INSEAD. Jeroen Kok is Founder van Emsere (voorheen MediCapital Group). Hij woont en werkt in Zug, Zwitserland. Hij is alumnus Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek. Thijs Jan Huizer is CEO en medeaandeelhouder van een holding van diverse technische bedrijven o.a. VONK en Ventilex. Hij is alumnus Mijnbouwkunde en Petroleumwinning en daarnaast alumnus IMD. Jurjen van der Wiel is Managing Director van Bain Capital. Hij is alumnus Werktuigbouwkunde.