Lezing over autisme door Marije Pietersma

04 april 2024 17:30 t/m 20:00 - Locatie: Zaal EEMCS-Lecture Hall Ampere. Gebouw 36, Faculteit EWI van de TU Delft. Mekelweg 4, Delft | Zet in mijn agenda

Wist jij dat tussen 30 maart en 6 april de Autismeweek 2024 plaats vindt?

Horizon, het loket voor alle TU Delft studenten met een functiebeperking, en de Nederlandse Vereniging voor Autisme (NVA) organiseren daarom samen een lezing op de TU campus. Op donderdagavond 4 april vertelt Marije Pietersma openhartig over haar zoektocht in het doolhof naar zichzelf voor en na haar diagnose autisme. Marije is auteur van het boek “Vleugels met een pleister” en oprichtster van The Brain Hub. Wanneer laat je jouw overtuigingen varen? En hoe doe je dat?

Marije deelt inzichten die behulpzaam zijn voor zowel studenten als medewerkers.