Ir. G.E.J. (Gracia) Bovenberg-Murris
Ir. G.E.J. (Gracia) Bovenberg-Murris
Profiel
Biografie
Gracia heeft Industrieel Ontwerpen gestudeerd aan de TU Delft en een Master behaald in Design for Interaction. Tijdens haar studie focuste ze zich vooral op gamification, serious gaming en open-ended play. Op dit moment is ze project leider en game designer op het TBM Gamelab. Daar ontwerpt ze spel concepten, evenals het grafisch design samen met onderzoekers en andere game designers. Dit zijn zowel bordspellen, digitale spellen als hybride. Gracia faciliteert ook samen met haar collega's serious gaming sessies en workshops, waar men meer kan leren over serious gaming.
Projecten
Relasticity, an urban resilience game is een print-and-play kaartspel voor studenten om te leren over het onderwerp van urban resilience. In dit spel leren studenten het verschil tussen de verscheidene perspectieven over urban resilience te begrijpen en hoe ze de KPI's en besluitvorming kunnen beïnvloeden. ervaren ze de impact van rampen op omgeving van verscheidene systemen en de consequenties van verschillende maatregelen op deze rampen.
Andere projecten waar Gracia nu mee bezig is, zijn: 'Veiligheid in een chloorfabriek', 'De strategieën van de beleidsvorming', 'Geopolitiek van hernieuwbare energiebronnen' en 'Campusvisie van 2040'.