314 resultaten

10 juni 2021

De Mijnbouwstraat 120. Van 1912-2021 een markant gebouw

Het gebouw aan de Mijnbouwstraat 120 was ruim 100 jaar in bezit van de TU Delft en kent een rijke geschiedenis. Maar dit jaar is het verkocht.

10 juni 2021

Karin Sluis is TU Delft Alumnus van het Jaar 2021

Karin Sluis, senior adviseur en voormalig directeur bij Witteveen+Bos, is verkozen tot TU Delft Alumnus van het Jaar 2021.

01 juni 2021

Tentoonstelling Nemo: Datasporen van kleitabletten tot bits

Vanaf 5 juni 2021 is de tentoonstelling 'Bits of You' te zien in De Studio. in Amterdam. In Bits of You ervaar je hoe datasporen die we dagelijks achterlaten onze levens beïnvloeden.

01 juni 2021

Naar de bodem van Groenlandse ijskap

De Groenlandse ijskap ziet er rustig uit. Maar binnenin rommelt en knarst het, zo ontdekten wetenschappers en onderzoekers bij het boren van een kilometers diep gat. Onder wie Bart Schilperoort en Bas des Tombe van de TU Delft.

21 mei 2021

Pandemic & Disaster Preparedness Center geopend

Het Pandemic & Disaster Preparedness Center (PDPC) is op 21 mei officieel geopend in het Erasmus MC. Onderzoekers van het PDPC onderzoeken toekomstige virusuitbraken en rampen om beter voorbereid te zijn op deze calamiteiten.

21 mei 2021

TU Delft | Global Initiative is looking for students to join its first ever Student Club Board!

Are you interested in sustainable global development? Do you think research and technology are important in achieving the UN Sustainable Development Goals? Do you want to make a difference? Are you a BSc or MSc student? Then we are looking for you!

10 mei 2021

25 partners uit de bouwwereld ondertekenen Manifest

Meer dan 25 partijen uit de bouwwereld, inclusief 4TU.Bouw, slaan handen ineen voor een innovatieve aanpak van vervanging en renovatie.